پنج هزار و ۳۲۴ میلیون ریالی تسهیلات از محل خط اعتباری مکانیزاسیون در شهرستان فریدونکنار جذب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  محمدرضا ضیائی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فریدونکنار در چهارمین جلسه مکانیزاسیون در دفتر مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان، گفت: دستیابی به خودکفایی در محصولات کشاورزی مستلزم توجه به نکاتی از جمله مکانیزاسیون کشاورزی است.


وی افزود: پنج هزار و ۳۲۴ میلیون ریال تسهیلات از ابتدای امسال تاکنون از محل خط اعتباری مکانیزاسیون جذب شده است که این میزان معادل ۵۷ درصد از کل مبلغ سهمیه تخصیصی مکانیزاسیون در این شهرستان بوده است.


مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار گفت: این تسهیلات برای خرید یک دستگاه تراکتور شالیزار  ۹ دستگاه تیلر و ۶ دستگاه کمباین مخصوص برداشت برنج با عاملیت بانک کشاورزی به کشاورزان پرداخت شده است.


ضیائی افزود: این تسهیلات با هدف نوسازی ماشین آلات بخش کشاورزی و افزایش ضریب مکانیزاسیون شهرستان و کاهش هزینه‌های تولید به متقاضیان پرداخت شده است.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فریدونکنار با اشاره به جذب پنج هزار و ۳۲۴ میلیون ریالی تسهیلات از محل خط اعتباری مکانیزاسیون، گفت: این میزان معادل ۵۷ درصد از کل مبلغ سهمیه تخصیصی مکانیزاسیون در این شهرستان بوده است.


انتهای پیام/آ


پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.