سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

فعالیت 710 واحد نانوایی در استان سمنان

معاون امور اقتصادی استاندار سمنان گفت : هم اکنون 710 واحد نانوایی در استان سمنان فعالیت می کنند و خدمات رسانی این واحدها به نحو مطلوبی انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدهمتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در کارگروه آرد و نان سمنان با اشاره به فعالیت 710 واحد نانوایی در استان سمنان گفت : از این تعداد 140 واحد به صورت آزاد پز فعالیت می کنند.


وی با تاکید بر نظارت بیشتر بر سهميه بندی مناسب برای نانوايی ها و لزوم تقويت بازرسی ها بر نانوایی های استان سمنان گفت : سرانه آرد برای توليد نان برای هر فرد ۳۰۰ گرم در روز است و هر مقدار تعداد نانوايی های اضافه شود سهميه ها نيز افت پيدا می کند که اين امر بايد در سهميه توزيع آرد مورد توجه قرار گيرد.


همتیان با اشاره به این که نیاز به افزایش نانوایی در استان سمنان نیست تصریح کرد : افزایش نانوایی سود زیادی برای نانوای جدید ندارد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان با اشاره به این که نان یکی از مهم ترین موارد مصرفی مردم است گفت : وضعیت نان در استان سمنان مطلوب است و باید این روند ادامه دار باشد.


همتیان در پایان افزود : تا به امروز 79 هزارو 305 تن گندم از کشاورزان استان سمنان خریداری شده است.


محمدباقر منوچهری مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان نیز در این کارگروه با اشاره به این که پیش بینی می شود امسال 110 هزار تن گندم از مزارع استان سمنان برداشت شود گفت : امسال 20 هزار تن گندم کیفی از استان گلستان خریداری شده است.


وی افزود : تاکنون 50 درصد از کشاورزان استان سمنان مطالبه گندم خود را دریافت کردند.


گفتنی است ، نمونه برداری و تست نان و خمیر توسط ادراه استاندارد از مصوبه کارگروه آرد و نان سمنان بود.


انتهای پیام / ه


پیش بینی برداشت 110 هزار تن گندم از مزارع استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.