سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

دستگیری کلاهبردار ۷۵۶ میلیون ریالی در ساری

کلاهبردار ۷۵۶ میلیون ریالی که با انتشار آگی فروش خودرو در فضای مجازی از شهروندان ساروی کلاهبرداری می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ذبیح الله پهلوانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی مراجعه و طرح شکايت تعدادی از مالباختگان مبنی بر کلاهبرداری از آنان از سوی مسئول یک شرکت فروش خودرو از طریق آگهی در فضای مجازی، موضوع در دستور کارکارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود: با انجام تحقیقات از مالباختگان مشخص شد، فردی در پوشش یک شرکت عرضه خودرو با انجام تبلیغات و انتشار آگهي فروش خودرو در فضای مجازی با شرايط ويژه پس از دریافت بهاي خودرو به صورت نقدی و چکی و تنظيم قرارداد با مالباختگان به بهانه های مختلف از تحویل خودرو خودداری کرده و پس از مدتی با جمع کردن دفتر فروش شرکت متواری شد.

 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری گفت: ماموران سرانجام فردی به نام ج–س را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

 

سرهنگ پهلوانی افزود:متهم پس از دستگیری در تحقیقات وبازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی و چندين فقره کلاهبرداری به ارزش ۷۵۶میلیون ریال اعتراف کرد.

 

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

 

انتهای پیام/آ

دستیگیر کلاهبردار در ساری

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.