سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

اعزام تیم کوهنوردی بانوان آمل به گرجستان

تیم بانوان کوهنورد شهرستان آمل امروز عازم کشورگرجستان شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امیراحسانی رییس هیات کوهنوردی وصعود‌های ورزشی آمل گفت: این تیم با ۱۰ کوهنورد زن آملی به همراه ۹ کوهنورد مرد به عنوان تدارکات تیم امروز با بدرقه رییس اداره ورزش وجوانان آمل و دیگر کوهنوردان این شهرستان نخستین صعود برون مرزی خود را در کشور گرجستان آغاز کردند.


وی افزود: تیم اعزامی کوهنوردی بانوان آمل پس از برگزاری ۵ مرحله اردوی فشرده وانجام کار‌های برف ویخ و ترکیبی با آمادگی کامل برای صعود به قله کازبک گرجستان اعزام شدند.


احسانی گفت: قله پنج هزار و ۴۷ متری کازبک در شرق رشته کوه قفقاز مرکزی در کشور گرجستان واقع است و یکی از قله‌های فنی برای صعود کوهنوردان به شمار می‌رود که از آن به عنوان اورست کوچک نیز یاد می‌شود.


رییس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی آمل افزود: تیم در شرایطی خوبی وبا آمادگی پس از حدود پنج ماه اردو در قله دماوند وقله‌های سخت منطقه اعزام شدند.


وی گفت: این تیم از روز چهارم مردادماه صعود خود را به این قله درکشور گرجستان آغاز خواهد کرد، و امید می‌رود بتواند صعود موفق آمیزی داشته باشد.
بیش از ۴۰ گروه کوهنوردی زیرنظر هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی در آمل فعالیت و به طور میانگین در هر هفته صعود‌های منظم درون وبرون استانی دارند.


انتهای پیام/آ


کوهنوردان بانوان آملی در کشورگرجستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.