سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

اسکان۱۳۰۰ گردشگر خارجی در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد از اسکان ۱۳۰۰ گردشگر خارجی در مناطق عشایری این استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مجید علیپور اظهار داشت: تورهای گردشگری خارجی به مناطق عشایری این استان با همکاری بخش خصوصی راه‌اندازی شده و تاکنون بیش از 1300 گردشگری خارجی در سیاه چادرهای عشایری اسکان یافته‌اند.

وی عنوان کرد: 18 منطقه عشایری از جمله گرگو، سردآب، کاکان، تنگ تامرادی، کوه گل سی سخت، سرگچینه، دیلگون، جوخانه و دلی مهر کهگیلویه برای اسکان گردشگران خارجی پیش بینی شده است.

علیپور ابراز کرد: این اقدام با هدف توسعه گردشگری بومی گردی عشایری انجام شده و به طور حتم در صورت نیاز مناطق دیگری نیز در نظر گرفته شده که در کمترین زمان ممکن در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی 4 اقامتگاه بومی‌گردی عشایری در استان خبر داد و افزود: این اقامتگاه‌ها در سی‌سخت، کهگیلویه و دو مورد نیز در منطقه کاکان بویراحمد بوده است.

علیپور با تاکید بر اینکه زندگی عشایری و زیبایی‌های آن فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری است ادامه داد: طبق بررسی‌های میدانی گردشگران خارجی از سیاه چادرهای عشایری به عنوان بهترین هتل‌ها یاد می‌کنند.

انتهای پیام/غ

راه‌اندازی 4 اقامتگاه بومی‌گردی عشایری در استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.