سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

مدیران از میدان دادن به جوانان ضرر نخواهند کرد

اگر اعتمادی که به جوانان در دفاع مقدس شد را در عرصه‌های مدیریتی ادامه دهیم بسیار موفق خواهیم بود و مدیران بدانند از میدان دادن به جوانان ضرر نخواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهدهادی قاسم‌پور در سلسله نشست‌های «نشانه» رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظطم رهبری توانستیم در طول این سه سال گام‌هایی بزرگی را برداریم و در جهت توانمندسازی جوانان اقداماتی را انجام دهیم.

وی افزود: با تلاش‌ها و همت جوانان در حال حاضر نگاه مدیران در شهرداری به گروه مشاوران جوان تغییر پیدا کرده است.

رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر مشاوران جوان نقش تاثیرگذاری دارد که این نشان‌دهنده تحقق بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جوانان است.

قاسم‌پور افزود: اگر اعتمادی که به جوانان در دفاع مقدس شد را در عرصه‌های مدیریتی ادامه دهیم؛ بسیار موفق خواهیم بود و مدیران بدانند از میدان دادن به جوانان ضرر نخواهند کرد.

علی لوکیان مشاور جوان سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: مشهد در چشم‌انداز آینده باید دارای حمل و نقلی پاک، ایمن، سریع، با صرفه اقتصادی و کیفیت برتر باشد.
وی افزود: با توجه به این مهم فعالیت جوانان برای پیشرفت و رسیدن به اهداف ذکر شده بسیار مهم و ضروری است.

مشاور جوان سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: در این راستا گروه مشاوران جوان با فعالیت جوانان در آن به منظور رسیدن به این اهداف تلاش کرده تا ایده‌هایی را در این زمینه اجرایی کند.

علی لوکیان افزود: از جمله ایده‌هایی که به مرحله اجرایی درآمده می‌توان به استفاده مجدد از آب مصرفی باس واش، کنترل و نظارت هوشمند ناوگان در توقفگاه‌ها و عملکرد اتوبوسران‌ها، گندزدایی داخل اتوبوس، صندلی چرخدار معلولان، سامانه تردد شمار مسافر اتوبوس و اتوبوس هیبریدی در حالت کار درجا اشاره کرد.

انتهای پیام// ز.ی
 


مشهد در چشم‌انداز آینده باید دارای حمل و نقلی پاک، ایمن و کم هزینه باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.