سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرخه؛

بهره برداری از 4 طرح عمرانی در سرخه

چهار طرح عمرانی شامل حوزه علمیه، روکش آسفالت بلوار امام رضا(ع)، بهسازی پارک ملت و کنارگذر پلیس راه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علی مویدی زاده فرماندار سرخه در بازدید از پروژه های مدیریت شهری سرخه، از افتتاح چهار طرح عمرانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت : یکی از مهمترین این طرح ها، روکش آسفالت لاین شمالی بلوار امام رضا (بلوار ورودی) است که محل تردد بسیاری از خودروها و به خصوص کامیون ها بود که از مطالبات به حق مردم محسوب می شد، این طرح خوشبختانه با همکاری مسئولان به پایان رسیده است.


فرماندار سرخه افزود: ساختمان حوزه علمیه دیگر طرحی است که با انجام مراحل تعمیر و بهسازی در هشت اتاق، آشپرخانه، آبدارخانه و سرویس بهداشتی به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


وی در ادامه بر ضرورت توجه ویژه به پروژه زیباسازی پارک ملت این شهر تاکید کرد و تصریح کرد : احداث سرویس بهداشتی جدید، بهسازی معابر پارک، اجرای مبلمان وروشنایی معابر، نصب وسایل بازی استاندارد و همچنین نصب وسایل بازی در پارک بانوان در زمره بخش های پروژه زیباسازی پارک ملت هستند که با اعتباری شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در راستای زیباسازی شهری انجام شده است.


مویدی زاده اظهار داشت : روکش آسفالت لاین کندرو پلیس راه سرخه نیز به زودی با تامین اعتبارات لازم و همراهی و مساعدت دستگاه‌های مربوطه با اقداماتی مانند جدول ‌گذاری، نصب روشنایی و زیباسازی و ساماندهی نیوجرسی‌های کنونی، صورت خواهد گرفت.


انتهای پیام / ذ


بیش از شش میلیارد ریال اعتبار در راستای زیباسازی شهر سرخه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.