سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تدفین شهید گمنام در ستاد لشکر 14 امام حسین(ع) اصفهان

مسؤول امور شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: لشکر 14 امام حسین (ع) دوشنبه (2 مردادماه) میزبان یکی از شهدای گمنامی است که تازه تفحص شده بودند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد بلندیان  ضمن اشاره به تشییع شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس در اصفهان اظهار کرد: لشکر 14 امام حسین (ع) میزبان یکی از شهدای گمنامی است که تازه تفحص شده بودند تا با حضور این شهید بزرگوار، لشکر 14 امام حسین (ع) بیشتر از همیشه معطر به بوی شهدای دفاع مقدس شود.

وی افزود: این مراسم روز دوشنبه مصادف با 2 مردادماه ساعت 8 صبح در ستاد لشکر 14 امام حسین (ع) که در جاده اصفهان به شیراز بعد از شهرک راهنمایی و رانندگی در مقابل مسجد الکعبه واقع شده است برگزار می‌شود، حضور در این مراسم برای عموم آزاد است و مردم شهیدپرور اصفهان می‌توانند در این مراسم حضور به هم رسانند.

مسؤول امور شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام گرجی و مداحی سعید میرفهیمی همراه خواهد بود و در انتهای مراسم، این شهید بزرگوار در مقابل نمازخانه لشکر امام حسین به خاک سپرده می‌شود؛ در هر نقطه‌ای یک بار بیشتر این اتفاق نمی‌افتد و این نخستین باری است که شهیدی در این لشکر خاک‌سپاری می‌شود.

وی در رابطه با مشخصات شهید خاطرنشان کرد: این شهید 30 سال سن داشته، در عملیات بدر به شهادت رسیده و در منطقه شرق دجله تفحص شده است.

روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (ع) اعلام کرد: وسایل حمل و نقل از مسیرهای مختلف برای حضور مردم در این برنامه در نظر گرفته شده است که محل استقرار آن‌ها در مسجد النور(سپاهان‌شهر)، مسجدالزهرا(اطشاران) و چهارراه تختی است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.