سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

وجود سرمایه گذار برای توسعه کردستان لازم است

استاندار کردستان گفت: وجود سرمایه گذار برای توسعه استان یک امر ضروری است و با وجود این امر شاهد توسعه استان خواهیم بود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان ظهر امروز در همایش روز ملی صنعت و معدن که در سنندج برگزار شد، گفت: هر منطقه‌ای ظرفیت خاصی دارد که استان کردستان هم از این امر مستثنا نیست و ظرفیت‌های مناسبی در صنعت و معدن و کشاورزی دارد.

 زاهدی بیان کرد: موقعیت استان کردستان به عنوان منطقه مرزی مناسب بوده و مرز گاهی تهدید و گاهی فرصت است که جنبه فرصت آن برای کردستان فراهم است.

 استاندار کردستان افزود: موضوع سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذار است به این معنی نیست که هر کس تمکن مالی دارد سرمایه‌گذار است بلکه اهل‌بودن سرمایه‌گذار بسیار مهم است.

 وی به بحث مهم حامیان بخش صنعت اشاره کرد و گفت: حامیان بخش صنعت طیف وسیعی را در بر می‌گیرد.

زاهدی ادامه داد: در حوزه قانونگذاری که کار مشترک دولت و مجلس است نیاز به مقررات‌زدایی و اصلاح مقررات و قوانین اداری و استفاده از سیستم‌های به روز در نظام اداری است.

 وی به بحث یارانه‌ها هم اشاره و افزود: در ماه نزدیک به 45 هزار میلیارد تومان یارانه نقدی پرداخت می‌شود که اگر فقط 5 هزار میلیارد از این مبلغ را خرج تولید کنیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود و موجب ایجاد اشتغال و تولید می‌شود.

استاندار کردستان در پایان بیان کرد: استان کردستان در مسیر توسعه صنعت قرار گرفته و صنایع پیشران در استان در حال پیشرفت است.

انتهای پیام/ م ح

کردستان در مسیر توسعه صنعت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.