سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

سطح مسابقات آسیایی بسیار بالاست

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: سطح مسابقات آسیایی بسیار بالاست، تیم‌های بسیار خوبی در این مسابقات شرکت می‌کنند و این امر کار ما را بسیار سخت می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوالقاسم عروجی در خصوص میزان آمادگی تیم فوتسال گیتی‌پسند برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: خیلی منظم و با‌نشاط  تمرین کردیم و تمرینات بدنسازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و تمرینات تاکتیکی خوبی را انجام دادیم.

وی افزود: در بازی‌ها لیگ برتر موفق ظاهر شدیم و فعلا از لیگ برتر جدا شدیم و فقط به جام باشگاه‌های آسیا فکر می‌کنیم و امیدوار هستیم که با دست پر از ویتنام بازگردیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: 2 سال با تیم تأسیسات دریایی در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کردم و یک بار به مقام قهرمانی رسیدیم.

عروجی در پایان اذعان داشت: سطح مسابقات آسیایی بسیار بالاست، تیم‌های بسیار خوبی در این مسابقات شرکت می‌کنند و همه تیم‌ها بازیکنان خارجی خوبی را در اختیار گرفته‌اند که این امر کار ما را بسیار سخت می‌کند اما به عنوان نماینده ایران برای قهرمانی به این مسابقات می‌رویم و امیدوار هستیم با قهرمانی بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم و دست خالی بازنگردیم.

 

انتهای پیام/م

تیم‌های بسیار خوبی در این مسابقات شرکت می‌کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.