سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغو ممنوعیت حمل لپ تاپ در پروازهای عربستان به آمریکا

دولت آمریکا اجرای طرح ممنوعیت حمل لپ تاپ و تجهیزات الکترونیکی بزرگتر از تلفن همراه در کابین هواپیما را در سفرهای هوایی عربستان به آمریکا متوقف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز؛ هواپیمایی عربستان امروز چهارشنبه قانون ممنوعیت حمل لپ تاپ و تجهیزات الکترونیکی بزرگتر از تلفن همراه به داخل کابین هواپیماهایی که از این کشور عازم شهرهای آمریکا می‌شوند را لغو کرد.

وزارت امنیت ملی آمریکا روز گذشته ضمن انتشار بیانیه ای در وبسایت رسمی خود اعلام کرد پروازهایی که از فرودگاه های سلطان خالد در ریاض، سلطان عبدالعزیز در جده و هواپیماهای خطوط هوایی سعودیه که از شهرهای مختلف عربستان عازم شهرهای آمریکا می‌شوند از قانون ممنوعیت حمل لپ تاپ و تجهیزات الکترونیکی بزرگتر از تلفن همراه به داخل کابین هواپیما معاف هستند.

پیش از این اداره امنیت حمل و نقل آمریکا اعلام کرده بود فرودگاه سلطان خالد در ریاض پاکسازی شده و فرودگاه سلطان عبدالعزیز در جده بررسی می شود.

خطوط هوایی کشورهای امارات، قطر و ترکیه نیز چندی پیش از این قانون معاف شدند.

در ماه مارس، آمریکا طرح ممنوعیت حمل وسایل الکترونیکی بزرگتر از تلفن همراه به داخل هواپیما را در سفرهای هوایی از مقصد مصر، اردن، کویت، مراکش، قطر، عربستان سعودی، ترکیه و امارات متحده عربی به آمریکا اجرا کرد. این طرح از سوی برخی از کشورها از جمله انگلیس و نیوزلند با استقبال همراه شد.

انتهای پیام/

آمریکا طرح ممنوعیت حمل لپ تاپ به داخل هواپیماهای عربستان را لغو کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.