سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

همدان میزبان همایش توانبخشی عصبی کشور می شود

رئیس دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی همدان از برگزاری همایش توانبخشی عصبی کشور با عنوان ابن سینا در مهر ماه 96 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دکتر علی عبدلی، رئیس دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به موفقیت دانشکده در برگزاری اولین همایش توانبخشی عصبی کشور با عنوان «ابن سینا» در مهرماه 96، از برنامه‌ریزی، هماهنگی و شروع فعالیت‌های اجرایی برگزاری دومین همایش توانبخشی عصبی ابن سینا در تاریخ 13 و 14 مهر امسال در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد.

 وی با توضیح فعالیت‌های انجام شده سه ماهه سال در حوزه‌های مختلف درمانی، آموزشی، فرهنگی و اجرایی که به منظور شناساندن ضرورت توجه به بخش توانبخشی، صورت پذیرفت بیان کرد: با وجود  اینکه به نیاز جامعه تاکنون در این بخش به خوبی پرداخته نشده است، از تمام ظرفیت‌های منابع انسانی، مالی و امکانات موجود دانشگاه به منظور توسعه کمی و کیفی دانشکده توانبخشی همدان بهره خواهیم گرفت.

رئیس دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی همدان از ایجاد کلینیک ویژه تخصصی توانبخشی، با موافقت هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد و افزود: کلینیک ویژه تخصصی توانبخشی، پس از تجهیز و فراهم کردن شبکه و سایر زیرساخت‌های نرم‌افزاری HIS،  با فعالیت همکاران هیأت علمی فیزیوتراپیست در مرکز شهید مباشرکاشانی از یک اردیبهشت‌ ماه امسال به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

 وی افزود: هم اکنون در سایر رشته‌های توانبخشی شامل کاردرمانی ذهنی یا اختلالات طیف اوتیسم و کاردرمانی جسمی، گفتاردرمانی و شنوایی شناسی نیز  به ارائه خدمت می‌پردازد.

 دکتر عبدلی با اشاره به بازدید رئیس دانشگاه از حوزه توانبخشی مرکز امام خمینی(ره) اظهار داشت: در مراسم افتتاحیه میز خدمت سازمان‌های مردم‌نهاد و سمن‌های حوزه سلامت در اردیبهشت‌ماه رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان و هیات همراه پس از ورود به مرکز امام خمینی‌(ره)، از بخش‌های مختلف واحد توانبخشی شامل بخش‌های گفتاردرمانی، ارزیابی شنوایی کودکان، ارزیابی شنوایی بزرگسالان، ارزیابی فیزیولوژی، قالب‌گیری و کاردرمانی بازدید کردند و شیوه ارائه خدمات در این مرکز را از نزدیک بررسی کردند.

انتهای پیام/ ش

همدان میزبان همایش توانبخشی عصبی کشور

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.