سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برخورد با مهمانی‌های هنجارشکنانه در باغ‌های حاشیه اصفهان

باغ‌هایی که اجاره داده و برای جشن‌های مختلط استفاده می‌شود، خط قرمز پلیس است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: همان‌طور که قبلاً تأکید کردیم سال 96، پیشگیری و کشف جرائم خشن در صدر موضوعاتی است که در عملکرد پلیس وجود دارد، در همین راستا با تشکیل 20 تیم محکم با مهمانی‌های هنجارشکنانه در باغ‌های حاشیه اصفهان برخورد می‌کنیم.

سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: آخرین مورد کشف جرائم خشن، شب گذشته و با یک عملیات همراه با درگیری صورت گرفت، این برخوردها برای خلافکاران هم پیام دارد که پلیس اشرافیت کاملی بر تمامی جرائم استان اصفهان دارد.

وی تصریح کرد: 56 درصد کاهش سرقت مسلحانه، 5 درصد منزل و 22 درصد سرقت، 46 درصد قتل، 43 درصد آدم ربایی و نیز 7 درصد تجاوز به عنف در سه ماهه اول همه کاهش داشته است.

آقاخانی افزود: با فوریت‌های 110، تعداد 400 هزار تماس با 110 که صورت گرفته 15 درصد افزایش را نشان می‌دهد همچنین 35 درصد افزایش کشفیات مشروبات الکلی، 39 درصد افزایش کشف سرقت 2 درصد کشف سلاح نیز به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: باغ‌هایی که اجاره داده و برای جشن‌های مختلط استفاده می‌شود، خط قرمز پلیس است و با تشکیل 20 تیم محکم با این موضوع برخورد می‌کنیم؛ باغ‌داران در حاشیه شهر اصفهان آگاه باشند که استفاده‌های این چنینی خلاف قانون است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.