سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برتری طرح های آموزشی زیست محیطی کاشان در استان اصفهان

اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان موفق به کسب دو عنوان برتر استانی در اجرای طرح های آموزشی زیست محیطی طرح همیار محیط زیست و طرح ساعتی با محیط‌بان در مدارس شد.

کارشناس آموزش و روابط عمومی اداره حفاظت زیست شهرستان کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:این دو طرح که با امضای تفاهم نامه منعقد شده بین اداره حفاظت محیط زیست و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و برگزاری جلسات کارشناسی مشترک با هدف گسترش همکاری به منظور افزایش سطح آگاهی و ارتقا و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان اجراشد.

ناهید عسگری، آشنایی دانش اموزان با وظایف سازمان محیط زیست و مناطق تحت مدیریت سازمان با ضرورت مشارکت آگاهانه در حفظ محیط زیست را از اهداف اجرای طرح ها برشمرد و افزود: کارشناسان و محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان بر همین اساس ضمن برگزاری جلسات توجیهی برای مربیان پرورشی و آشنایی آنها با نحوه اجرای طرح با هماهنگی مدارس و حضور در چند نوبت در مدارس حضور یافتند و آنها را با  وظایف و نقش خود در طبیعت آشنا کردند.

وی اظهارداشت: دانش آموزان مدارس اطراف منطقه از نزدیک با گونه های گیاهی و جانوری منطقه آشنا شدند که تا کنون با همکاری آموزش و پرورش شهرستان کاشان با حضور بیش از 10 هزار دانش آموز اجرا شده است. 

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.