سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساجدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مواضع غیراصولی ترامپ سیاست‌های آمریکا را به چالش کشانده است

تحلیلگر مسائل بین‌المللی گفت: بسیاری از محافل سیاسی معتقدند ریاست جمهوری ترامپ به دلیل مواضع غیر اصولی او به پایان نمی‌رسد.

محمد ساجدی تحلیلگر مسائل بین‌المللی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه دونالد ترامپ از همان ابتدای ورود به عرصه سیاست آمریکا با استقبال خوبی از سوی جامعه جهانی مواجه نشد، اظهار داشت: در تاریخ آمریکا دو رئیس جمهور بودند که تا مرحله استیضاح رفتند، یکی نیکسون که مسئله واتر گیت برایش پیش‌ آمد و دیگری بیل کلینتون که در اثر بحث مونیکا لوینسکی تا مرحله استیضاح رفت.

تحلیلگر مسائل بین‌المللی با بیان اینکه محافل سیاسی پیش بینی می‌کنند ترامپ سومین رئیس‌جمهور آمریکاست باشد که استیضاح شود،  افزود: آمریکایی‌ها با سه چالش عمده مواجهند. اول اینکه دولت آمریکا به واسطه سیاست‌های اشتباه در حال فاصله گرفتن از جامعه جهانی است که مواضع غیراصولی ترامپ در بحث‌های بین المللی و مسئله آب و هوا از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: نکته بعد اینکه میزان ناهنجاری‌ها در داخل آمریکا بسیار افزایش پیدا کرده و حتی برخی معتقدند ممکن است تقسیم‌بندی‌های جدیدی در آمریکا شکل بگیرد.

ساجدی خاطرنان کرد: موج گرانی بیمه و بهداشت دولت ترامپ را با مسائل جدی‌تر مواجه کرده و بسیاری از محافل سیاسی معتقدند ریاست جمهوری ترامپ به پایان نمی‌رسد.

انتهای پیام/

ترامپ استیضاح می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.