سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش؛

بیش از 90درصد مدارس پر جمعیت دارای نماز خانه هستند

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: بیش از 90درصد مدارس پر جمعیت دارای نماز خانه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی فیض، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در همایش معاونین پرورشی و فرهنگی استان های سراسر کشور با بيان اينكه مدارس با جمعيت بيش از 100 دانش آموز، اغلب دارای نمازخانه هستند افزود: بيش از 90 درصد مدارس پر جمعيت دارای نمازخانه می باشند.

وی به شفاف سازی مأموريت های حوزه ستادی و سازمان دانش آموزی در قالب احيای معاونت پرورشی و به سرانجام رساندن آن اشاره كرد و افزود: در گذشته بدون توجه به نيازهای تربيتی و فرهنگی دانش آموزان اقدام به نوسازی و ساخت مدرسه می كردند و اين در حالی بود كه خبری از احداث نمارخانه و كتابخانه نبوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش عنوان كرد: با تأكيد وزير آموزش و پرورش مقرر شده مدارس مطلوب با در نظر گرفتن نمازخانه و كتابخانه احداث شود.

فیض با اشاره به اينكه برای از بين بردن كاستی ها و ضعف در اين حوزه، تكميل نماز خانه های نيمه تمام در اولويت است گفت: برای اينكه مدرسه ای مطلوب و ايده آل با فضای آموزشی، تربيتی، فرهنگی و ورزشی شايسته داشته باشيم نيازمند اعتبارات ملی و كمک های خيرين هستيم.

وی همچنين از راه اندازی انديشکده های متعدد در سطح کشور تحت عنوان اتاق فکر برای توسعه و تسری برنامه های فرهنگی و تربیتی خبر داد و گفت: اولين انديشكده را در استان اردبيل راه اندازی خوهيم كرد.

 

انتهای پیام/ح

راه اندازی اولین اندیشکده در استان اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.