سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

پرداخت نکردن مالیات، تصرف در اموال بیت المال است

استاندار فارس گفت: کسانی که مالیات را زمان خود پرداخت نکنند جزء افراد اختلاس گر هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ افشانی استاندار فارس در جمع مدیران اداره امور مالیاتی استان، پرداخت نکردن مالیات را تصرف در اموال بیت المال اعلام کرد و گفت: کسانی که مالیات را زمان خود پرداخت نکنند جزء افراد اختلاس گر هستند.


وی افزود: این افراد با پرداخت نکردن مالیات مانع از ساخت پروژه‌های عمرانی، خدماتی، آموزشی و دیگر خدمات رفاهی برای مردم می‌شوند.


افشانی همچنین به شفاف سازی هزینه کرد مالیات اشاره کرد و ادامه داد: برای شفاف سازی و نحوه هزینه کرد مالیات باید مدیران مالیاتی ساختار سازمانی خود را در قبال مؤدیان مالیاتی اصلاح کنند.


مدیر کل امور مالیاتی فارس نیز در این نشست از راه اندازی پایگاه اطلاعاتی مؤدیان مالیاتی به منظور شفافیت معاملات اقتصادی خبر داد و بیان کرد: فعالان اقتصادی مباید اطلاعات هویتی، مالی و معاملات خود را وارد کنند.


کاویانی با بیان اینکه اشخاص حقوقی و دولتی باید اطلاعات خود را وارد این پایگاه کنند، اظهار داشت: تمام نهاد‌ها موظفند اطلاعات خود را در این پایگاه ثبت کنند تا هرگونه مراوده، خرید و فروش مدیریت شود.


در این نشست مدیران و کارشناسان مالیاتی به ارائه پیشنهادهایی در خصوص جلوگیری از فرار مالیاتی، تقویت نهادهای مالیاتی در استان و شناسایی فعالان اقتصادی پرداختند.

انتهای پیام/ر

پرداخت نکردن مالیات، اختلاس پنهان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.