سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

رشته ورزشی گلف رشته‌ایی است که محدودیت سنی ندارد

رئیس فدراسیون گلف کشور گفت: رشته ورزشی گلف رشته‌ایی است که محدودیت سنی ندارد و افرادی که در کنار هم هستند به‌ عنوان حریف شناخته می‌شوند و نه به‌ عنوان رقیب.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کیکاووس سعیدی عصر یک‌شنبه در حاشیه اختتامیه مسابقات گلف لیگ دسته یک که به میزبانی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: سطح مسابقات از لحاظ کیفی و کمی بسیار خوب بود و در این دوره از رقابت‌ها استان‌های مختلفی حضور پیدا کردند و استان اصفهان به‌ خوبی از این ورزشکاران میزبانی کرد.

وی با اشاره به افزایش سطح کیفی رشته گلف افزود: باید از همه ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده شود و در بخش بانوان و آقایان به شکل موازی سرمایه‌گذاری شکل گیرد تا شاهد رشد و شکوفایی در این رشته ورزشی باشیم.

رئیس فدراسیون گلف کشور با اشاره به تصمیم به ارتقای جایگاه گلف ایران در رنکینگ جهانی مطرح کرد: باید حمایت اداره ورزش و جوانان با ایجاد فضای آموزشی و کیفی‌سازی در میان بازیکنان گلف افزایش داده شود تا بازیکنان گلف با رشد کیفی تیم ملی گلف را تقویت کنند و اردوهای خوبی هم برای این تیم در نظر گرفته شود.

سعیدی ادامه داد: رشته ورزشی گلف رشته‌ایی است که محدودیت سنی ندارد و افرادی که در کنار هم هستند به‌ عنوان حریف شناخته می‌شوند و نه به‌ عنوان رقیب.

در طی این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم حمیدرضا دایی‌تقی تجلیل و لوح یادبودی به این خانواده اهدا شد.

 در مسابقات لیگ دسته یک که به میزبانی اصفهان برگزار شد 8 تیم حضور داشتند که به ترتیب تیم‌های شاهین‌شهر اصفهان، نمین سرامیک اردبیل و پالایشگاه نفت آبادان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند که برترین تیم به رقابت‌های بالاتر خواهد رفت.

 

انتهای پیام/م

 

لزوم کیفی‌سازی و ایجاد زیرساخت در ورزش گلف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.