سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

قطب فری‌استایل در جهان و آسیا هستیم

سرمربی تیم ملی فری‌استایل گفت: در رشته اسکیت فری‌استایل در آسیا و جهان، قطب هستیم و تلاش می‌کنیم این جایگاه را حفظ کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احسان حبیب‌آبادی اظهار کرد: برای گسترش رشته اسکیت فری‌استایل برنامه‌ریزی چند ساله کردیم تا مخاطب این رشته در رده پایه و نونهالان افزایش پیدا کند.

وی افزود: امسال برای نخستین‌ بار مسابقه نونهالان در سطح کشوری در رده سنی 6 تا 14 سال برگزار شد.

سرمربی تیم ملی اسکیت فری‌استایل با اشاره به استقبال بالای شرکت‌کنندگان از این رقابت‌ها یادآور شد: از تعداد زیاد شرکت‌کنندگان شوکه شدیم و حالا می‌توانیم به راحتی ادعا کنیم که مخاطبان این رشته با رشته‌های دیگر فدراسیون رقابت می‌کند.

وی در خصوص ارزشیابی خود از مسابقات نونهالان اسکیت فری‌استایل کشوری تصریح کرد: در مسابقات نونهالان، نخبه‌گزینی برای آینده فری‌استایل هدف اصلی بود و برگزاری این پیکارها نشان داد آینده روشنی در تیم ملی در سال‌های آتی خواهیم داشتیم.

حبیب‌آبادی با بیان اینکه ورزشکاران رده پایه اسکیت فری‌استایل به آینده این رشته کمک می‌کنند، تأکید کرد: در حال‌ حاضر در رشته فری‌استایل در آسیا و جهان، قطب هستیم و همچنان می‌خواهیم این جایگاه را حفظ کنیم.

دبیر هیأت اسکیت استان اصفهان درباره حمایت فدراسیون از رشته اسکیت فری‌استایل بیان داشت: نمی‌شود با حرف ادعایی کرد اما سال گذشته با حمایت فدراسیون برای مسابقات آسیایی اعزام شدیم و ده روز بعد نیز در مسابقات جهانی تایلند شرکت کردیم.

این مربی ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد که فدراسیون توجه ویژه‌ای به رشته اسکیت فری‌استایل دارد و تلاش می‌کنیم در رقابت با حریفان جهانی و آسیایی، همچنان برتر باشیم.

به گفته حبیب‌آبادی، فری‌استایل در بین رشته‌های زیر مجموعه اسکیت، بیشترین مدال را برای فدراسیون و ورزش کشورمان کسب کرده است که نخستین مدال طلای آسیا و چندین عنوان ارزشمند جهانی از جمله افتخارآفرینی‌های این رشته است.

وی متذکر شد: کمیته اسکیت فری‌استایل، یکی از پرکارترین و درخشان‌ترین کمیته فدراسیون هست و با گسترش این رشته در سطح کشور، ورزشکاران 10 استان در مسابقات کشوری حضور دارند.

دبیر هیأت اسکیت استان اصفهان درباره وضعیت این رشته در سطح استان نیز یادآور شد: اسکیت فری‌استایل، وضعیت روشنی در استان دارد و در مسابقات کشوری نیز که اخیراً به انجام رسید، از استان اصفهان، 4 تیم شرکت کردند.

حبیب‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: اصفهان، قطب اصلی و قلب تپنده این رشته است و خواهد بود و تلاش می‌کنیم این وضعیت همچنان حفظ شود.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.