سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویترز: مصر دستور تعطیلی دفتر ایپسوس را صادر کرده است

وزارت نیروی انسانی مصر دستور تعطیلی دفتر شرکت تحقیقات جهانی بازار و مرکز نظرسنجی «ایپسوس» را صادر کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از رویترز، وزارت نیروی انسانی مصر در تاریخ 20 ژوئن (30 خرداد ماه)، دستور تعطیلی دفتر شرکت تحقیقات جهانی بازار و متخصص در نظرسنجی ایپسوس Ipsos در قاهره را با استناد به نقض مقررات بهداشت و ایمنی محل کار صادر کرده است.

رسانه‌های محلی شنبه شب این حکم را علنی کردند. سخنگوی وزارت نیروی انسانی مصر اصالت این حکم را برای رویترز تایید کرد. این سخنگو گفت مقامات محلی قاهره هنوز این حکم را اجرا نکرده اند.

ایپسوس که مقر اصلی آن در فرانسه است، برای شبکه های تلویزیونی مصر نظرسنجی می کند. مقامات ایپسوس در فرانسه و مصر برای اظهار نظر درباره این گزارش در دسترس نبودند.

ایپسوس (Ipsos) یک شرکت تحقیقات جهانی بازار و متخصص در نظرسنجی است که مقر اصلی آن در پاریس قرار دارد. این شرکت تحقیقاتی سال 2012 میلادی در 84 کشور جهان دفتر داشت. شرکت ایپسوس اکتبر سال 2011 میلادی شرکت سینوویت را در خود ادغام کرد و خود را به عنوان سومین بنگاه بزرگ تحقیقات و نظرسنجی جهان مطرح کرد.


شرکت تحقیقات بازار ایپسوس سال 1975 میلادی (1354 خورشیدی) تأسیس شد و سهام آن از یکم ژوئیه 1999 به طور عمومی در بازار بورس پاریس داد و ستد می‌شود. از سال 1990 میلادی، گروه ایپسوس شرکت‌های متعددی را در نقاط مختلف جهان تأسیس یا خریداری کرده ‌است.

 

انتهای پیام/

دستور تعطیلی شرکت ایپسوس در مصر صادر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.