سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

اجرای طرح امنیت اخلاقی در محورهای مواصلاتی استان

رئیس پلیس راه استان ایلام از اجرای طرح امنیت اخلاقی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،رضا همتی‌زاده بیان کرد: یکی از مطالبات بحق عموم مردم، برخورد پلیس با رفتارهای کجروانه و به دور از هنجارهای اسلامی است.


وی اظهارکرد: در جامعه اسلامی طبیعتاً هنجارهای اسلامی حکم فرماست و هرگونه دهن کجی به این هنجارها احساسات عمومی مردم را جریحه دار می کند و مردم خواهان برخورد با این رفتارها هستند.


همتی‌زاده ادامه داد: در حوزه فعالیت‌های پلیس راه استان ایلام برابر قانون با هرگونه رفتار خلاف قانون و مقررات که در تقابل با اخلاق عمومی جامعه باشد برخورد قاطع خواهد شد.


وی افزود: اقداماتی همچون کشف حجاب در داخل وسایل نقلیه، سگ گردانی، رانندگی با تولید صدای نامتعارف و آلودگی صوتی از طریق سامانه های صوتی یا بلندگوی نصب شده در وسایل نقلیه، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم غیرقابل تحمل بوده و برابر قانون با آنها برخورد، در برخی موارد به مراجع قضایی معرفی، و وسیله نقلیه متخلف توقیف خواهد شد.


رئیس پلیس راه استان ایلام در پایان اضافه کرد: در راستای پیشگیری از این موضوعات وسایل نقلیه دارای شیشه دودی غیرمجاز و تست کنترل سلامت رانندگان به جهت عدم استفاده از مواد روانگردان و الکلی نیز در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/ د

طرح پلیس برای مقابله با نا هنجاری ها

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.