فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری عامل انتشار تصاویر شخصی یکی از شهروندان دهلرانی و تهدید او در فضای مجازی خبر داد.

یک خبر از پلیس ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،منوچهر مکی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر تهدید وی توسط یکی از کاربران شبکه تلگرام مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی وی ، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.


وی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدام فنی در فضای مجازی موفق شدند متهم را که از آشنایان شاکی بوده و قصد انتقام جویی از وی را داشت، شناسایی و او را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.


فرمانده انتظامی دهلران عنوان کرد: متهم که فایل عکس های شخصی شاکی را از روی یک رم به سرقت برده بود با استفاده از یک خط ناشناس و در استانی دیگر اقدام به انتشار عکس ها و تهدید شاکی کرده بود.


مکی ادامه داد: متهم پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود و در بازجویی فنی و پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود که در این زمینه پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.


وی به خانواده ها توصیه کرد در نگهداری عکس‌ها و اطلاعات محرمانه خود و فرزندانشان نهایت دقت و تلاش را داشته باشند و مانع انتشار آنها در فضای مجازی از سوی فرزندانشان شوند.

 

انتهای پیام/ د

دستگیری عامل انتشار تصاویر شخصی در فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.