سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

امنیت کرمان بسیار خوب و پایدار است

استاندار کرمان در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های پلیس در طرح پاکسازی شهرستان کرمان امنیت کرمان را بالا و پایدار دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، استاندار کرمان با تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی در ایجاد، حفظ و ارتقای امنیت اجتماعی گفت: در حال حاضر ضریب امنیتی این استان فوق العاده بالا است.
علیرضا رزم حسینی امروز در حاشیه بازدید از دستاورد‌های طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان کرمان در محل پلیس آگاهی افزود: در استان کرمان همواره درهر ماه حداقل دو جلسه شورای تامین برگزار شده و درصورت نیاز و به صورت فوق العاده نیز جلسات شورای تامین برگزار می‌شود.
وی به افزایش ۴۳ درصدی کشف مواد مخدر در استان کرمان اشاره و بیان کرد: با اجرای طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان کرمان، قاتلان فراری نیز دستگیر شده اند که جای تقدیر دارد.
رزم حسینی امنیت و اقتصاد را حلقه‌های متصل به یکدیگر دانست و‌ی گفت: طرح‌های عملیاتی و مانور‌های مستمر نیروی انتظامی باعث افزایش ضریب امنیت در جامعه می‌شود.
وی تصریح کرد: حضور سرمایه گذاران در استان موجب ارتقای امنیت شده است، زیرا به هر میزان که سرمایه گذاری، اشتغال و توسعه اقتصادی در جامعه محقق شود، امنیت ارتقاء می‌یابد.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان کرمان از ۱۸ تا ۲۳ تیرماه، گفت: دراین طرح706 کیلو و ۸۳۳ گرم مواد مخدر کشف شد.
سردار رضا بنی اسدی فر، افزود: دراین طرح ۲۶۵ مورد سرقت کشف و ۱۲۳ سارق دستگیر شدند.
وی به دستگیری ۱۶۵ متهم تحت تعقیب در این طرح نیز اشاره وعنوان کرد: در راستای اجرای طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان کرمان ۲ هزار ۴۳۵ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز نیز دستگیر شدند.
وی اظهار کرد: در راستای برخورد با مفاسد اجتماعی نیز ۴۴ مورد برخورد انتظامی انجام شده است.
سردار بنی اسدی فر ادامه داد: در طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان کرمان ۱۰۰ نفر معتاد و قاچاقچی و ۴۷ خرده فروش نیز دستگیرشدند.
وی گفت: در طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان کرمان همچنین ۱۷۴ دستگاه خودرو و ۲۶۹ دستگاه موتور سیکلت توقیف شده است.
وی تاکید کرد: این طرح در راستای ارتقای امنیت اجتماعی وافزایش احساس امنیت در جامعه برگزار شده است.
طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان کرمان از ۱۸ تا ۲۳ تیرماه به مدت شش روز از سوی نیروی انتظامی اجرا شد و صبح امروز دستاورد‌های آن در پلیس آگاهی استان کرمان به نمایش گذاشته شد.
انتهای پیام/ی

امنیت کرمان بسیار خوب و پایدار است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.