سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

جذب سرمايه يکی از اقدامات مهم برای ايجاد اشتغال در استان

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان جذب سرمايه را يکی از اقدامات مهم برای ايجاد اشتغال در استان اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛محمدرضا یوسفی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری، با بیان این مطلب افزود: در حوزه اشتغال استان در مقایسه با سایر استان‌ها از وضعیت مطلوبی برخوردار می‌باشد.
وی ادامه داد: نرخ بیکاری در استان تک رقمی می‌باشد ولی این دلیل براین نمی‌باشد که اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان اقدامات مؤثر و برنامه‌هایی براساس سیاست‌های دولت برای کاهش بیکاری و افزایش اشتغال نداشته باشد و ما خود را آماده کرده ایم که با حفظ این رتبه سعی وتلاش مضاعفی در کاهش نرخ بیکاری در استان داشته باشیم.
یوسفی ادامه داد: در کارگروه اشتغال استان دو رویکرد را دنبال می‌کنیم، یکی حفظ فرصت‌های شغلی موجود و دیگری تلاش برای مهار بیکاری با اقدامات جدید و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید که حاصل آن کاهش نرخ بیکاری در استان خواهد بود.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به حوزه روابط کار و بیمه بیکاری اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی عنوان کرد: آراء صادره در مجامع حل اختلاف ادارات شهرستانی دارای ضمانت اجرایی بالای می‌باشد که مرجع اجرای آراء قطعی حل اختلاف بر عهده اجرای احکام دادگستری می‌باشد.
یوسفی اظهار کرد: در حوزه تعاون پس از پالایش تعاونی ها‌ی راکد و غیر فعال و شناسایی تعاونی‌های فعال، هزار و چهل و چهار تعاونی فعال در استان باقی مانده است که این تعداد نیز نیاز به نظارت دارند.
وی تصریح کرد: در تمام شهرستان‌های استان به جز شهرستان سلطانیه دارای مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران می‌باشیم که در مسابقات کشوری و جهانی کارگری نیز به رتبه‌های خوبی در ورزش کارگری دست پیدا کردیم.
یوسفی با اشاره به انتخابات کانون کار آفرینان کشوری که در استان لرستان برگزار شد گفت: رئیس کانون کار آفرینان استان در این انتخابات به عنوان عضو اصلی کانون کشوری انتخاب شدند.
مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان در پایان عنوان کرد: استان زنجان ۲۰ مؤسسه کاریابی داخلی و ۳ مؤسسه کاریابی بین المللی است که در حال فعالیت می‌باشد

انتهای پیام/ن

تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان-ایجاد اشتغال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.