سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

بازرسان کار بازوان اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان

مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بازرسان کار بازوان اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان می باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛محمدرضا یوسفی مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان در دیدار با بازرسان کار اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی و ادارات شهرستانی گفت: نظام بازرسی کار از زمان انقلاب صنعتی متولد شده و دارای الزام برای واحد‌ها و کارگاه‌های صنعتی می‌باشد.
وی با بیان اینکه بازرسین کار باید با کار‌های فنی و موارد حقوقی آشنا باشند،افزود: به همین دلیل انتخاب بازرسان کار از بین افرادی می‌باشد که دارای مدارک فنی و یا حقوقی هستند.
یوسفی با اشاره به اینکه بازرسان کار نیز دارای تکالیف و وظایفی می‌باشند عنوان کرد: از وظایف مهم بازرسان کار، نظازت برحسن اجرای قوانین و مقررات در کارگاهها، آموزش و بررسی و تحلیل حوادث می‌باشد.
وی تصریح کرد: علت اصلی بسیاری از مشکلات حوزه بازرسی کار اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی این می‌باشد که جامعه و مردم با آن آشنا نبوده و شناخت خیلی کمی از این حوزه دارند.
یوسفی اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین مواردی که باید به آن توجه کنیم این است که تا خود ما نخواهیم هیچ تغییری در جایگاه ما رخ نخواهد داد.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات بزرگی که در دستگاه‌های ما وجود دارد عدم تحلیل آمار‌ها و توجه به نتایج این آمار‌ها می‌باشد و بازرسین کار باید به این مقوله توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

انتهای پیام/ن

 

بازرسان کار-تعاون ،کارو رفاه اجتماعی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.