سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گودرزی طی نطق میان دستور:

طرح یک فوریت حق‌التدریسی‌ها به صحن علنی ارائه شود

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت:‌ از وزارت آموزش و پرورش و کمیسیون آموزش می‌خواهم طرح یک فوریت حق‌التدریسی‌ها را به صحن علنی ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز( چهارشنبه، 21 تیر ماه) ضمن قدردانی از سپاه به دلیل اقدامات موشکی، گفت: پاسخ سپاه مقتدر به ترقه بازی افراد کوته‌ نگر تحت سیطره آمریکا بود و آنها بدانند که ایران کشور مقتدر است و در سر سودای جنگ نداشته باشند.

وی طی تذکری به ایرادات آموزش و پرورش و کمیسیون آموزش عالی مجلس بیان داشت: طرح یک فوریت حق‌التدریسی‌ها را که مورد تصویب مجلس قرار گرفته به صحن علنی ارائه کنیم تا با همکاری نمایندگان شرط آزمون حذف شود زیرا این افراد اکنون بر سر کلاس‌های درس مشغول تدریس بوده و حقشان است که جذب آموزش و پرورش شوند.

گودرزی تصریح کرد:‌ دولت مطالبات تأمین اجتماعی و شهرداری‌ها را پرداخت کند تا رونقی در این دستگاه‌ها ایجاد شود.

نماینده مردم بروجرد تأکید کرد: مجلس 1.5 میلیارد دلار تصویب کرد تا از صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها هزینه شود، دولت نظارت ویژه بر این وام‌ها داشته باشند تا تبدیل به لوازم خانگی و مسائل این چنینی نشود.

وی ادامه داد: همچنین از وزارت بهداشت و درمان ضمن تشکر به دلیل تجهیز بیمارستان آیت‌الله بروجردی می‌خواهم نیروهای مورد نیاز را صرفا از طریق آزمون و بر اساس ضابطه جذب کند.

گودرزی تصریح کرد:‌ همچنین در مورد صدور دانشکده پزشکی نیز تقاضا دارم وزارت بهداشت و درمان مساعدت لازم را بفرماید.

نماینده مردم بروجرد خطاب به وزارت نیرو گفت: ضمن تشکر به دلیل ماده 48 کردن پیمانکار سد بروجرد تقاضا دارم در تکمیل این طرح تسریع بفرمایند.

وی خطاب به وزارت راه و شهرسازی گفت: بحث حمل و نقل ریلی و راه آهن در حوزه انتخابیه بنده بسیار برای مردم مهم است و می‌خواهم از وعده و وعید وارد مرحله اقدام و عمل شویم و وزارت راه و شهرسازی در مورد راه آهن توجه ویژه‌ای انجام داده و در اینجا نیز بنده طوماری را آورده‌ام تا رئیس جمهور و وزیر راه بدانند که صدها صدها مردم با امضای این طوما خواسته‌اند تا فکری به حال خطوط راه آهن حوزه انتخابیه بنده بشود.

انتهای پیام/

شرط آزمون برای باید حق‌التدریسی‌ها حذف شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.