سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تخریب 7 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در بخش ساردوئیه

مدیر امور اراضی جنوب کرمان گفت: در راستای قانون حفظ کاربری 7 مورد از تغییر کاربریهای غیرمجاز در بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت قلع و قمع شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛   زابلی نیا، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در رابطه با تغییر کاربریهای غیرمجاز گفت: در راستای قانون حفظ کاربری وجلوگیری از تغییر غیرمجاز کاربری زمینهای کشاورزی و در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، با حضور مدیریت جهادکشاورزی شهرستان جیرفت، جهادکشاورزی بخش ساردوئیه، نیروی انتظامی و همچنین نماینده دستگاه قضایی شهرستان، تعداد 7 فقره از ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش ساردوئیه تخریب شد.

 وی اضافه کرد: این تخریب شامل 5 مورد ساخت و سازهای غیرمجاز در مرحله احداث فونداسیون و 2 واحد منزل مسکونی بوده که جمع مساحت آزاد شده به میزان 644 مترمربع است.

 وی بیان کرد: گشت ویژه حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها به صورت شبانه روزی نسبت به رصد تغییرات در اراضی کشاورزی، اقدام و در صورت مشاهده هر نوع ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی، با آنها برخورد و تخریب و قلع و قمع با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف دنبال می‌شود.

 زابلی نیا تصریح کرد: از روستائیان و همشهریان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۱ به مدیریت امور اراضی اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/س

 

تخریب 7 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در بخش ساردوئیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.