در راستای برخورد با تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی کشاورزی بیش از یک هکتار از اراضی باغی شهرستان سیرجان قلع وقمع وبحالت اولیه برگردانده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمودآبادی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان گفت: بمنظور برخورد با تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی کشاورزی با حکم قضایی ودستور دادستان سیرجان سطحی بالغ بر یک هکتار از اراضی باغی روستای منصورآباد قلعه سنگ که توسط متخلفین بصورت حصارکشی تغییر کاربری یافته بود قلع وقمع وبحالت اولیه برگردانده شد.

محمودآبادی در این زمینه افزود: متخلفین بدون اخذ مجوز از کمیسیون تبصره 1، ماده 1 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی وباغها مبادرت به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی کرده و با توجه به اینکه حصارکشی واحداث هرگونه بنا در اراضی کشاورزی مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح میباشد پرونده متشکله به مراجع قضایی ارسال وپس از صدور حکم قطعیت یافته بموقع اجرا گذاشته شد.

وی گفت: شهروندان وکشاورزان محترم قبل از هرگونه اقدام در اراضی کشاورزی مجوز لازم را از جهاد کشاورزی اخذ و در صورت مشاهده ساخت وساز غیر مجاز مراتب را به جهاد کشاورزی یا تلفن گویای 131 اعلام نمایند.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار