سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

سفر معاون دبیر کل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر به اصفهان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از سفر معاون دبیر کل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در بخش همکاری های بین المللی به اصفهان در چند روز آینده خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر محسن مومنی با بیان این خبر اظهار داشت : آقای فین جرال رود به منظور بازدید از توانمندی های جمعیت هلال احمر استان اصفهان و تبادل اطلاعات و تجربه و گسترش همکاری های مشترک فی مابین پس از دیدار با ریاست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در تهران، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه همین هفته به اصفهان سفر خواهد کرد.
 
وی تصریح کرد : در این سفرمعاون دبیر کل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر ضمن دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان و بازدید از مرکز بین المللی آموزش های تخصصی امداد ونجات اصفهان و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، از اماکن دیدنی و تاریخی شهر اصفهان بازدید خواهند داشت .
 
گفتنی است: با توجه به ظرفیتها و توانمندی های جمعیت هلال احمر استان اصفهان پیشتر نیز بسیاری از مقامات فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر از جمله دبیرکل ، رئیس و نایب رئیس کمیسیون جوانان فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر و دیگر مسئولین بلندپایه فدراسیون از اصفهان بازدید کرده اند .
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.