جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اعزام روحانیون امدادگر به پایگاه های امداد و نجات بین شهری این جمعیت در طول ماه مبارک رمضان خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام احمد فعال با بیان این خبر اظهار داشت : تعداد 8 نفر از اساتید ، مشاورین و مبلغان حوزه که با شرکت در دوره های امداد و نجات و کمک های اولیه، درجه نجاتگری 1 و 2 را کسب نموده اند ،در طول ماه مبارک رمضان به منظور ارائه خدمات دینی و فرهنگی مطلوب به پایگاه های امداد و نجات بین شهری هلال احمر استان اعزام شدند .

 وی تصریح کرد : امسال در این طرح پایگاههای امدادی با فاصله 130 کیلومتر از مرکز استان نیز تحت پوشش قرارگرفته و 16 پایگاه از خدمات این طرح بهره مند شدند و این در حالی است که اعزام روحانیون نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد افزایش داشته و تعداد پایگاه های تحت پوشش این طرح نیز نسبت به سال گذشته حدود 40 درصد رشد داشته است .

 حجت‌الاسلام فعال در پایان، پخش اذان به صورت زنده ، اقامه نماز جماعت ، سخنرانی کوتاه بعد از نماز و برگزاری جلسات درست خوانی و تصحیح حمد و سوره و قرائت قرآن ، پرسش و پاسخ ، مشاوره و همچنین بررسی پایگاههای امدادی از جهت امور فرهنگی و مذهبی را از وظایف روحانیون امدادگر اعزامی به پایگاه های امداد و نجات بین شهری هلال احمر استان عنوان کرد .

 

انتهای پیام/م

 

اجرای طرح روحانی امدادگر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.