سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس

کلاهبردار ۷۰ میلیاردی در شهرستان نوشهر دستگیر شد.

سرهنگ شعبان مهری فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از شناسایی و دستگیری کلاهبردار میلیاردی که با صدور چک‌های بلامحل از مال باختگان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع آدم ربایی روز  جمعه ۱۶ تیرماه در شهرستان نوشهر و ربایش مردی ۳۷ ساله اهل و ساکن تهران از سوی افرادی ناشناس، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

مهری فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: با توجه به تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس مشخص شد، فرد ربوده شده از کلاهبرداران حرفه‌ای بوده که با صدور چک‌های بلامحل در بازار آهن اقدام به کلاهبرداری ۷۰ میلیاردی از مال باختگان کرده و از سوی طلبکاران مورد ربایش قرار گرفته بود.

سرهنگ شعبان مهری با بیان اینکه ماموران با استفاده از شگرد‌های خاص موفق شدند مخفیگاه آدم ربایان را شناسایی کنند افزود: با دریافت این اطلاعات و با هماهنگی قضائی، متهم به کلاهبرداری میلیاردی و ربایندگان وی نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این پرونده آدم ربایان با قرار صادره از سوی دستگاه قضائی روانه زندان شدند، گفت: متهم به کلاهبرداری نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/آ

جزییات دستگیری کلابردار میلیاردی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.