سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

برپایی کارگاه آموزش نویسندگی در اندیمشک

رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان از برپایی کارگاه آمورشی نویسندگی برای نمایشنامه‌ نویسان کل استان در اندیمشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،محمد یاقوت‌پور، رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان گفت: این کارگاه روز پنج‌شنبه ۲۲ تیر در تالار خورشید اندیمشک توسط انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با حضور برهانی‌مرند به همراه مهدی شفیعی، مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی، ارمغان بهداروند، مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی، و علی بازگیر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، مطالعه میدانی جهت نگارش متن نمایشی کلید خواهد خورد.

وی توضیح داد: مقرر شده استاد برهانی‌مرند در خصوص حماسه 4انجمن آذر اندیمشک نویسندگی و با حضور بازیگران برتر کشوری کارگردانی و اجرا در تالارهای تهران و کشور داشته باشد.

یاقوت‌پور بیان کرد: این مهم و جان‌بخشی هنرمندانه این حماسه می‌تواند در شناساندن مظلومیت مردم اندیمشک در روز خون و حماسه چهارم آذر ۶۵ به کل مردم ایران گام مهمی باشد که جا دارد از مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی و مدیر عامل تئاتر نیز تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

به گفته رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان: این کارگاه آموزشی و نیز مطالعه میدانی حماسه چهار آذر اندیمشک در راستای شعار سال ۹۶ انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان مبنی بر استمرار آموزش، تولید و تبادل اجرایی صورت می‌گیرد.

وی افزود: پیشتر نیز در همین زمینه گروه نمایشی ماضی بعید به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ برای اجرا در استان مرکزی و شهرستان ساوه به نمایندگی از استان خوزستان انجام شده بود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.