سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

احضار عوامل نا امنی روستای پتک جلالی باغملک

با حکم مقام قضایی تعدادی از عوامل نا امنی روستای پتک جلالی باغملک احضار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،یک منبع آگاه گفت: باتوجه به شدت یافتن درگیری طایفه ای در روستای پتک جلالی باغملک و عدم تمکین طرفین دعوا به تعهدات خود در نشست با هیات‌های صلح و سازش روز گذشته تعدادی از عوامل ناامنی با حکم مقام قضایی احضار شدند تا پاسخگوی آتش افروزی‌های یکساله خود باشند.

وی افزود: کشتن مردم بی گناه طی یکسال گذشته و نا امن کردن منطقه با درگیری‌های مسلحانه مساله‌ای نیست که با مماشات دستگاه های مسؤل مواجه شود.

این منبع بیان داشت: طی یکسال گذشته تلاش بر این بود که این اختلاف طایفه‌ای با صلح و سازش حل شود که متاسفانه این دو طایفه به موارد تعهد داده شده تمکین نکرده و باز هم اقدام به سلب امنیت و آرامش منطقه کردند.
وی در ادامه همچنین از شناسایی دیگر عوامل ناامنی در روستای پتک جلالی باغملک خبر داد و گفت: چنانچه افراد دخیل در حوادث این روستا پیش از ورود دستگاه‌های امنیتی و انتظامی اقدام به معرفی خود کنند تخفیف درمجازات شامل حال آنها خواهد شد و گرنه با برخورد جدی قانون مواجه می‌شوند.

طی یک سال و نیم گذشته درگیری‌های طایفه ای در روستای پتک جلالی باغملک ده ها کشته و زخمی برجای گذاشته است بنحوی که بارها مردم شهرهای رامهرمز و باغملک خواستار اقدام جدی‌تر برای مقابله با عوامل ناامنی شده‌اند.


انتهای پیام/م

درگیری در پتک جلالی باغملک باعث مرگ چندین تن شده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.