سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان مقام صهیونیست به روابط نزدیک اسرائیل با تروریست‌ها

معاون رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی به ارتباط نزدیک این رژیم با گروه‌های مسلح در سوریه اعتراف کرد. 

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، یائیر گولان  معاون رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه تلویزیونی روابط نزدیک اسرائیل با گروه‌های مسلح در سوریه را فاش کرد و اعلام کرد که این رژیم به آن‌ ها کمک می‌کند. 


منال اسماعیل گزارشگر شبکه المیادین گفت: یائیر گولان معاون رئیس ستاد ارتش اسرائیل با اشاره به توافقنامه آتش بس در جنوب سوریه، فاش کرد اسرائیل روابطی با گروه‌های مسلح مستقر در بخش آزاد شده جولان سوریه برقرار کرده است. گولان با تکذیب این مسئله که اسرائیل در نبرد‌ها در سوریه در کنار گروه‌های مسلح مشارکت دارد، حمایت از این گروه و تامین سلاح برای آن‌ها را تکذیب نکرد. 


گولان در مصاحبه با کانال دهم تلویزیون اسرائیل گفت: «درباره کمک‌ها به شورشیان باید بگویم که شامل غذا، سوخت و تجهیزات پزشکی و نیز درمان مجروحان است. ما در درگیری‌ها دخالت نمی‌کنیم.» 


گولان در پاسخ به این سوال که آیا سلاح در اختیار این گروه‌ها قرار می‌دهید؟ افزود: «ما بر این اصل تاکید می‌کنیم. اما اقداماتی وجود دارد که فراتر از چارچوب اخلاقی و درست است.» 


در ادامه گزارش المیادین آمده است: آنچه را که اسرائیل زیر پوشش کمک‌های انسانی آغاز کرد به روابط نزدیک و همکاری رژیم صهیونیستی و گروه‌های مسلح در سوریه تبدیل شده است. گولان تاکید کرد گروه‌های مسلح در سوریه با اسرائیل نمی‌جنگند، زیرا اسرائیل را دشمن خود نمی‌دانند.


در ادامه گزارش المیادین آمده است:، اما درباره خطر داعش برای اسرائیل توصیف‌های گولان از این گروه شبیه توصیف‌های دیگر مقامات اسرائیلی از این گروه است که معتقدند خطر مهمتر برای اسرائیل، از طرف ایران است. 


گولان گفت: «به نظر من اگر یک طرف باشد که از مسئله داعش نگرانی ندارد، اسرائیل است. ما از نگاه خود به مسئله تسلط ایران بر منطقه توجه داریم و آن را خطرناکترین مسئله برای خود می‌دانیم.»

انتهای پیام/

معاون رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی به همکاری اسرائیل با تروریست‌ها اعتراف کرد

 

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.