سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

الگوپذیری از آموزه‌های دینی برای حفظ بنیان خانواده

تبعیت از تعالیم اسلامی بهترین راه استحکام خانواده‌ها است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ شعبان محمد پور خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: بهترین راه استحکام خانواده تبعیت و الگوپذیری از آموزه‌های دینی، اسلامی و الهی است.

وی افزود: دوری از هر گونه لغزش خانواده سالم در گرو آشنایی و عمل به معارف اسلامی و افزایش بینش نسبت به دین مبین اسلام است.

سرهنگ محمد پور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری پیرامون حجاب و عفاف، گفت: حجاب و عفاف از موضوعاتی است که مورد هجمه جنگ نرم دشمنان قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با اشاره به اینکه حجاب رابطه مستقیمی با تحکیم بنیان خانواده دارد، افزود: حجاب و عفاف علاوه بر این که از ضروریات دین مبین اسلام است، ریشه در تاریخ و تمدن ایران اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه آیات و احادیث بسیاری در رابطه با حجاب و عفاف وجود دارد، گفت: در حوزه حجاب و عفاف، فعالیت فرهنگی ضروری است و تنها با اقدامات سلبی نتیجه دلخواه حاصل نخواهد شد و باید این را بدانیم که صبر در برابر مشکلات و تاثیر پذیری از زندگی ائمه بزرگوار می‌تواند ما را بیمه کند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه برترین عبادت‌ها را عفاف و پاکدامنی بیان کرد و گفت: مصون سازی جوانان در گرو آشنایی و عمل به معارف اسلامی، خداشناسی و تهذیب نفس است..

سرهنگ محمد پور افزود: زنان و بانوان عفیف و با حجاب از چنان نیروی بازدارنده‌ای برخوردارند که چشم چران‌ها را از خود دور می‌کنند و آنان را از چشم طمع و خواست‌های شیطانی باز می‌دارند.

انتهای پیام/آ

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.