سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت در گرو وحدت و فعالیت

برای دست یابی به موفقیت برنامه ریزی دقیق و همکاری و فعالیت بی وقفه همه دستگاه ها لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه گفت:بر اساس چشم انداز 1404 ایران اسلامی تا 8 سال دیگر باید در همه زمینه ها قدرت اول منطقه شود و عملی شدن این چشم انداز،کشور به برنامه ریزی دقیق،علمی،همکاری و فعالیت بی وقفه همه نهادها و البته نیروهای انقلابی نیاز دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور افزود: برخی مدیران دولتی هنوز به این باور نرسیدند که ایران می تواند قدرت برتر منطقه در همه ابعاد باشد و می گویند: به جای آن باید به دنبال منطقه ای قدرتمند باشیم ، در حالی که کشوری که در منطقه حرف اول را بزند می تواند با افکارش منطقه ای قدرتمند هم بسازد.

او در آستانه سالرزو کودتای نافرجام نوژه که با حمایت آمریکا در ابتدای انقلاب طرح ریزی شده بود خاطرنشان کرد: این کشور از ابتدای شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران با ما دشمنی و تقابل داشت و این موضوع را هرگز کتمان نکرد.

خطیب جمعه آبادان با تاکید بر اینکه تقابل آمریکایی ها علیه کشورمان هم در عرصه عملی و نظامی و هم در زمینه مبانی نظری بوده است گفت: حمله و زیر سوال بردن اعتقادات و مکتب شیعه مثل فلسفه قیام عاشورا و غیره در فضای مجازی و سرمایه گذاری های کلان در ایجاد شبکه های معاند ماهواره ای از جمله این دشمنی ها است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور افزود: در مقابل دشمنان دو راهکار داریم، نخست تسلیم و سازش و دیگری استحکام بخشیدن در همه ابعاد، که بدیهی است نظام برای رویارویی با دشمنان باید هر روز بیش از پیش به صورت همه جانبه پیشرفت و تقویت شود.

امام جمعه آبادان نشست اخیر گروهک منافقین در فرانسه و حمایت آل سعود و اروپایی ها از این گروهک تروریستی را یادآور شد و گفت: تامل برانگیز است وقتی دیده می شود غرب و اروپایی که ادعای مبارزه با تروریست را دارد قصد ایجاد پیوند بین منافقین و داعش را هم دارد و از موجوداتی حمایت می کند که در دهه 60 رفتاری مثل رفتار داعشی ها با مردم داشتند.

وی از دستگاه دیپلماسی کشور خواست در برابر این حرکت و برخورد دوگانه فرانسه به آن کشور تذکر جدی دهد و قاطعانه موضع بگیرد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور در ادامه با اشاره سالروز حجاب و عفاف خاطرنشان کرد: اسلام هرگز با آزادی مخالفتی نداشته و تنها با بی عفتی و بی بندوباری مخالف است.

او افزود: مبانی تمدن غربی بر پایه مادیات است و تمدن اسلامی بر پایه معنویات شکل گرفته است، بنا بر این حفظ حیا و حجاب در جامعه اسلامی که بر اساس فطرت ناب انسانی در وجود همه انسان های جهان است یکی از نشانه های بارز تمدن است.

انتهای پیام/د

تقابل آمریکایی ها علیه کشور هم در عرصه عملی وهم نظامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.