سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

ضرورت مشارکت مردم با دستگاه‌های فرهنگی

نماینده، ولی فقیه دراستان در خطبه‌های نماز جمعه بر مشارکت عمومی مردم با دستگاه‌های فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: این مشارکت در زمینه سالم سازی جامعه و بالا بردن سطح اگاهی مردم موثر است.

وی افزود: می‌توان به آینده عفاف و حجاب در استان قزوین امیدوار بود و نباید با برگزاری کنسرت‌ها و ناهنجاری‌ها شاهد قیام مقابل خدا باشیم.

امام جمعه قزوین در ادامه بر ضرورت حمایت دستگاه قضا از عامران امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه از دستگاه قضا خواست با زمین خواران برخورد قاطع داشته باشد.

وی همچنین به سفر وزیر خارجه کشورمان به فرانسه اشاره کرد و گفت: دو روز بعد از این سفر، فرانسه میزبان منافقین بود و این موضوع نشان می‌دهد که فرانسه جز خصومت و دشمنی و بد خواهی عایدی برای کشور ما ندارد.

نماینده، ولی فقیه دراستان به انعقاد قرارداد با توتال فرانسه هم اشاره کرد و گفت: این شرکت در دولت اصلاحات در فاز‌های ۲ و ۳ پارس جنوبی قرار داد داشت، اما به خاطر رشوه‌هایی که به طرف ایرانی داد در کشور خودش به ۴۰ میلیون دلار جریمه شد حالا این شرکت فاسد و غیر اعتماد قصد دارد دوباره در کشورما سرمایه گذاری کند و مومنان ما هم از این موضوع نگران هستند.

امام جمعه قزوین گفت: آن‌هایی که اصرار به این عقد قرار دارند چه منافعی دارند که به منافع ملت ایران ترحیج می‌دهند و ما این اقدام را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: پیچ و مهره اقتصاد کشور ما با آچار فرانسه که بدست منافقین در حرکت است هیچ گاه محکم نمی‌شود بلکه اقتصاد ما بدست توانمند جوانان ایرانی تحقق پیدا می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به آزاد سازی موصل عراق گفت: موصل و حلب بدون کمک آمریکایی‌ها وبا ایستادگی، مقاومت و بسیج مردمی که با الهام از بسیج کشور جمهوری اسلامی ایران، آزاد شد.

وی در ادامه به افزایش دما اشاره کرد و از مردم خواست در استفاده از آب و برق در فصل گرما صرفه جویی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی همچنین از حضور پر شور مردم در مراسم تشییع سرباز مرزبان شهید فرشاد رمزی قدر دانی کرد.

انتهای پیام/

 

خطبه های نماز جمعه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.