سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

افزایش خانه های بوم گردی در استان

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان از افزایش تعداد خانه های بوم گردی استان همدان به ۲۸ مورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی خاکسار گفت: خانه های بوم گردی استان از ۴ واحد به ۲۸ مورد تا پایان سال جاری خواهد رسید .

وی با اساره به اینکه استان همدان دارای 20 روستای هدف گردشگری است که تاکنون 4 اقامتگاه بوم گردی در این روستاها افتتاح شده است افزود:مراحل اجرایی 5 خانه بوم گردی در روستاهای استان در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه اقامتگاه های بوم گردی باید دارای 4 تا 8 اتاق باشند که به ترتیب به سه درجه الف، ب، ج تقسیم بندی می شوند ادامه داد: نرخ یک شب سکونت مکان درجه یک 200 هزار تومان است.

خاکسار خاطرنشان کرد: حمایت از گردشگری هم اکنون به یک منزلت و اجماع ملی تبدیل شده است و امروز باید به دنبال ارتقای زیر ساخت های گردشگری در راستای جذب گردشگر باشیم.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان همدان ، از ارائه تسهیلات 100 میلیون تومانی با نرخ 14 درصد برای افرادی که خواستار احداث اقامتگاه های بوم گردی هستند،خبرداد. وخاطر نشان کرد: بوم گردی پتانسیل خوبی برای جذب گردشگران داخلی وخارجی است چرا که با آداب و سنن ، پوشاک ، رسم و رسوم اهالی جامعه محلی به ویژه در بخش های روستایی آشنا می شوند.

انتهای پیام/ ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.