سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برگزاری اردوهای تشکیلاتی دانش‌ آموزان با حضور 24 هزار نفر

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی گفت: اردوهای تشکیلاتی دانش‌ آموزان با حضور 24 هزار نفر و اردوی مناطق محروم جنوب کرمان با حضور چهار هزار نفر برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛  محمود علیگو با بیان اینکه چه‌ برنامه‌هایی را سازمان دانش‌آموزی برای فصل تابستان دانش‌آموزان پیش‌ بینی کرده ، افزود: امسال اردوی تشکیلاتی با حضور 24 هزار نفر در هشت منطقه برگزار خواهد شد که هر چهار استان را به یک منطقه تقسیم کرده‌ایم و در هر استان به طور میانگین سه هزار دانش‌آموز، آموزش تشکیلاتی خواهند دید.


وی با اشاره به زمان آغاز این اردو و اهداف آن ، گفت: این اردو از 16 تیرماه آغاز می‌شود و تا 15 شهریور ماه ادامه خواهد داشت ؛ همچنین در حوزه مسائل تربیت بدنی هم به صورت ویژه در حوزه کوهنوردی و پیاده‌روی‌های طولانی یا اصطلاحاً ماراتن ، فعال هستیم.


علیگو افزود: یکی از خصوصیات اردوهای امسال و اینکه به طور ویژه به آنها توجه خواهیم داشت، موضوع شعار سال با آموزش‌های خود اشتغالی است. اصطلاحاً مدیریت پول توجیبی و خود اقتصادی را در این حوزه به دانش‌آموزان آموزش می‌دهیم.


قائم مقام سازمان دانش‌آموزی تصریح کرد: تیمی را پیش‌بینی کردیم تا محتوای مناسب این کار را با توجه به زیست بوم ایران و به خصوص زیست بوم مناطق محروم طراحی و تولید می‌کند.


علیگو با بیان اینکه همچنین یک اردوی چهارهزار نفری کارآفرینی به جز اردوی تشکیلاتی ، برگزار خواهد شد ، گفت: این اردو در مناطق محروم و با تأکید بر جنوب کرمان انجام می پذیرد.


وی گفت: این اردو که با همکاری دانشگاه شریف برگزار خواهد شد ، آموزشی است و دانش آموزان را به مناطق محروم اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.