سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛

رشد نزدیک به 70 درصدی جذب کمک های مردمی

رییس جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در حوزه داوطلبان،جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در جذب کمک های مردمی ۶۷ درصد رشد داشته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ دکتر خامسان، رییس جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در تمام طرح ها و برنامه های کشوری در حوزه جوانان در سال اخیر جزء ده استان برتر است ؛ گفت : در حوزه داوطلبان در جذب کمک های مردمی ۶۷ درصد رشد داشته و سعی کرده ایم درالتیام درد بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی اثر بخش باشیم .


وی افزود:در حوزه توانبخشی دربخش مراکز فیزیوتراپی خدمات جمعیت هلال احمر ۲۶ درصد و در بخش خدمات درمانی نیز ۲۴ درصد رشد داشته ایم و در ارائه خدمات به مدد جویان جهت هزینه های درمان و دارو معاونت درمان و توانبخشی تعامل سازنده ای با معاونت داوطلبان داشته و این امر بر رشد روافزون و متقابل هر دو حوزه تاثیر بسزایی داشته است .


رییس جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به طرح خادم در استان گفت:این طرح به صورت علمی از اسفند ماه سال گذشته شروع شده و همچنان ادامه دارد و فعالیت پررنگ هلال احمر در بحث آموزش همگانی در سال اخیر را به دنبال خواهد داشت .


دکتر خامسان افزود: در سال گذشته برای ۶ پایگاه امداد و نجات موفق به دریافت مجوز شدیم که هم اکنون ۲۲ پایگاه امداد و نجات استان دارای مجوز و ردیف بودجه تعریف شده است .


وی گفت : از محل اعتبارات سفر دکتر ضیائی هر شعبه استان به یک اتاق پراتیک تجهیز شده و همچنین 10 خودرو به ظرفیت لجستیکی این جمعیت افزوده گشته که 5 دستگاه آن از مصوبات سفر رئیس جمعیت هلال احمر است .
انتهای پیام/ب

خراسان جنوبی،جزء ده استان برتر در حوزه جوانان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.