سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غفلت والدين ،كودك 4 ساله را به كام مرگ كشاند

جانشين فرمانده انتظامی شهرستان از مرگ كودك 4 ساله كرمانی در اثر سقوط از طبقه چهارم يك مجتمع مسكونی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ علی كشاورزی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پليسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد مرگ مشکوک در شهر كرمان، مأموران انتظامی کلانتری 17 اين فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل و طی اظهارات يكی از شاهدان مشخص شد، كه دختر بچه 4 ساله از پنجره طبقه چهارم مجتمع مسكونی به داخل پاركينگ سقوط كرده و قبل از حضور ماموران انتظامی توسط عوامل اورژانس به بيمارستان شفا منتقل شده است.

كشاورزی با بيان اينكه ماموران انتظامی جهت پيگيری موضوع به بيمارستان اعزام شدند تصريح كرد: با حضور ماموران در بيمارستان مشخص شد كه متاسفانه كودك چهار ساله در حين انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داده است.

اين مقام انتظامی گفت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد كه والدين دختر بچه جهت حضور در محل كارشان كودكشان را كه خواب بوده است در خانه تنها گذاشته و زمان بازگشت به منزل از طريق همسايگان متوجه سقوط فرزندشان از طبقه چهارم مجتمع شده اند.

جانشين فرمانده انتظامی شهرستان كرمان در پايان بی احتياطی و سهل انگاری والدين را علت اصلی فوت اين دختر بچه چهار ساله اعلام کرد و از مردم خواست جوانب احتياط را هنگام ترك خانه و تنها گذاشتن كودكان در منزل و مناطق مشابه رعايت كنند تا ديگر شاهد اينگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشيم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۴ تير ۱۳۹۶
وقت بچه داری ندارین برا چی بچه میارین؟