سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

معرفی شهید شاخص قرآنی در مازندران

شهید حسین توسلی به عنوان شهید شاخص قرآنی در نخستین جشنواره ملی آیات انتخاب شد.                         

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدفوقی معاون قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: خانواده شهید حسین توسلی به عنوان شهید شاخص قرآنی ، فردا در آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی آیات مورد تجلیل و تکریم قرار می گیرند.

وی افزود: شهید حسین توسلی در سال ۱۳۳۴ در یکی از روستاهای اطراف شهرستان چالوس دیده به جهان گشود و ۲فرزند از این شهید والامقام به یادگار مانده است.

معاون قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: هزار و ٥٠٠ اثر از استان های مختلف کشور نیز به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی آیات«رسانه، قرآن و عترت»  ارسال شده است.

فوقی افزود: ٢٨ اثر از مجموع آثار رسیده به این جشنواره به عنوان برگزیده انتخاب و (١٤تیر) ماه امسال با حضور مقامات کشوری و استانی در سالن همایش سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از صاحبان اثر  معرفی و تجلیل می شوند.

وی گفت: آثار این جشنواره در دو بخش مطبوعات شامل خبر، گزارش، گفتگو، مقاله، نقد، یادداشت و سر مقاله، عکس خبری، کاریکاتور، مصاحبه و تخصیص ستون یا صفحه ویژه و رسانه های دیجیتال شامل بخش تارنماهای اینترنتی و رسانه‌های برخط، رسانه های همراه و هوشمند، بخش بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش نرم‌افزارهای رسانه‌ای داوری شدند.

انتهای پیام/آ

برگزاری جشنواره ملی آیات با معرفی شهید شاخص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.