سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

افزايش مشاركت عمومی با تقويت جايگاه سازمان های مردم نهاد در جامعه

سازمان های مردم نهاد و خيرين می توانند به عنوان كمك يار دولت در ارتقای سلامت و بهداشت افراد جامعه نقش بسزايی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  مصطفی  سالاری فرماندار يزد گفت: سازمان های مردم نهاد و خيرين می توانند به عنوان كمك يار دولت در ارتقای سلامت و بهداشت افراد جامعه نقش بسزايی داشته باشند.

 سالاری در جريان بازديد از سازمان مردم نهاد انجمن تغذيه سالم ديار عشق يزد تقويت جايگاه سازمان های مردم نهاد در جامعه را از اهداف دولت تدبير و اميد دانست و افزود: تقويت سمن ها می تواند بستر لازم برای افزايش مشاركت عمومی در جامعه را فراهم سازد.

فرماندار يزد با بيان اينكه در دولت يازدهم زمينه ايجاد و تشكيل سازمان های مردم نهاد تسهيل شده است افزود: حمایت از توسعه کمی و کیفی سازمان‌های مردم‌نهاد از مهمترين رويكردهای دولت بوده، چرا كه سمن ها نقش مهمی را در توسعه سیاسی و اجتماعی می توانند داشته باشد.

وي خاطرنشان كرد: خوشبختانه با برنامه ريزی های صورت گرفته در سال های گذشته بازديدهايی به منظور ارتقاء كيفيت فعاليت های و برنامه های سازمان های مردم نهاد انجام شده است كه در نتيجه شاهد افزايش كمی و كيفی برنامه ها و فعاليت ها بوده ايم.

عالی ترين مقام اجرايی شهرستان يزد با تأكيد به اينكه امروز يكی از اهداف سند توسعه شهرستان توجه به مباحث سلامت و بهداشت است گفت: برای رسيدن به اين هدف نيازمند تعامل و همكاری با سازمان های مردم نهادی كه در حوزه ارتقاء سلامت افراد جامعه كار می كنند، هستيم.

سالاری ضمن تقدير و تشكر از فعاليت های سازمان مردم نهاد انجمن تغذيه سالم ديار عشق گفت: دردنيای امروزمساله تغذيه و رابطه آن با سلامتی و بهداشت بدن اهميت اساسی يافته است ،زيرا پايه و بنيان يک زندگی موفّق و سرشار از تلاش و سازندگی را تشکيل می دهد.

فرماندار يزد در پايان تصريح كرد: غذای سالم و به عبارت بهتر تغذیه سالم یکی از مهمترین و شاید اساسی ترین راه دستیابی به سلامت جسم است گرچه در ارتقاء سلامت روان نیز بی تاثیرنیست.

در اين بازديد زارع مدير سازمان مردم نهاد انجمن تغذيه سالم ديار عشق يزد گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط اين سازمان و معرفي محصولات قابل عرضه در اين سمن ارائه نمود.

ترويج استفاده از مواد غذايی طبيعی و سالم، مشاوره به توليد كنندگان مواد غذايی جهت ارتقاء محصولات غذايی سالم و ارگانيك، برگزاری كارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی در خصوص غذای سالم، تشويق مردم به حفظ سلامت و تندرستی خود، كمك به كشاورزی ارگانيك و حفظ محيط زيست و ارائه مشاوره توسط مشاورين با تجريه جهت پيشگيری از انواع بيماری ها با منشاء غذايی است.

انتهای پیام/ ی

افزايش مشاركت عمومی با تقويت جايگاه سازمان های مردم نهاد در جامعه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.