سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند کلاهبرداران اینترنتی در اراک

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای باند کلاهبرداران اینترنتی در اراک خبرداد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛سردارعزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری سه نفر اعضاء باند کلاهبرداری اینترنتی با ۳ میلیارد ریال برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان در اراک خبر داد.

سردار عزیزی گفت: متهمان با ترغیب مالباختگان به نصب یک برنامه کاربردی (Application) غیرمجاز در نهایت مالباختگان را به درگاه جعلی بانک هدایت نموده و با دسترسی به اطلاعات حساب افراد اقدام به برداشت غیر مجاز می كردند.

وی افزود: متهم با دسترسی و برداشت از هزار و دویست فقره حساب افراد در سراسر کشور به مبلغ سه میلیارد ریال با همدستی دو نفر از دوستان خود اعتراف کرد که با تلاش پلیس همدستان وي دستگير و تمامي وجوه برداشت شده توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی از شهروندان خواست در بستر اینترنت از خرید نرم افزار های مشکوک و نامتعارف خودداری نموده و کلیه نکات امنیتی و حصول اطمینان از اصلی بودن درگاه های بانکی را مد نظر قرار داده و در صورت برخورد با هر مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تارنمای پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir به کارشناسان پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام / ج


دستگیری 3 نفر اعضاء باند کلاهبرداری اینترنتی دراراک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.