سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

آغاز طرح اعزام گروه جهادی بسیج سازندگی به مناطق محروم در نطنز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز از آغاز طرح اعزام گروه جهادی بسیج سازندگی به مناطق محروم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین آقا دوستی  امروز در جمع خبرنگاران از اعزام گروه جهادی بسیج سازندگی حوزه مالک اشتر به روستای نیه نطنز خبر داد و اظهار کرد: گروه جهادی این حوزه برای چهارمین سال متوالی است که در ایام تابستان برای انجام کارهای زیر بنایی و ساخت و ساز منازل محرومان فعالیت می‌کنند و اقدامات بسیار خوبی را انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های فرهنگی و اجرای طرح نشاط و تعالی برای کودکان و نوجوانان روستای نیه از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز با بیان اینکه این گروه جهادی امسال با یاد شهید مدافع حرم جواد محمدی فعالیت می‌کنند، افزود: جواد محمدی از اهالی درچه اصفهان است که در شامگاه روز سه‌ شنبه یازدهم ماه مبارک رمضان امسال در نبرد با تکفیری‌ها در سوریه به درجه رفیع شهادت رسید.

وی خاطرنشان کرد: اردوی جهادی تدبیری زیبا و ماندگاری است که براساس فرمان رهبر معظم انقلاب و با هدف محرومیت‌زدایی و انجام امور عام‌المنفعه در روستا‌ها و شهرهای محروم و کم‌برخوردار و همچنین ایجاد بستر و فرهنگ‌سازی برای شرکت کنندگان در این اردو‌ها شکل گرفته است.

 

انتهای پیام/م

 

اجرای طرح اعزام گروه جهادی بسیج سازندگی به مناطق محروم در نطنز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.