فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز گفت: در راستای مأموریت بسیج سازندگی سپاه ناحیه نطنز، عملیات ساخت 4 واحد مسکونی روستایی در حال انجام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین آقادوستی  امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های اصلی بسیج در حوزه بسیج سازندگی و توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است.

وی افزود: اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی با ایجاد کارگاه‌های کوچک و زودبازده به‌ منظور افزایش تولید و ایجاد امنیت غذایی و ایجاد فعالیت‌های صنایع تبدیلی و نیز کمک به ایجاد اشتغال در جامعه همواره مورد تأکید بسیج سازندگی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز تصریح کرد: سپاه از آنجایی‌ که نگهبان دستاوردهای انقلاب است، در حوزه‌های بهداشتی و محرومیت‌زدایی در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که امروز در روستاها در موضوعاتی چون اشتغال‌زایی و مهاجرت وجود دارد دولت و مسؤولان لازم است که در رفع مشکل بیکاری وارد عمل شوند.

آقادوستی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رسالت بزرگ پاسداری از انقلاب بر عهده سپاه است، سپاه پاسداران بر خود لازم می‌داند تا در عرصه‌های محرومیت‌زدایی وارد شود.

وی در پایان گفت: در این راستا با توجه به مأموریت محوله در خصوص طرح‌های محرومیت‌زدایی در حاشیه‌های کویری در شهرستان، معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه نطنز اقدام به ساخت 4 منزل مسکونی با همکاری کمیته امداد امام خمین (ره) و شورای روستای متین‌آباد کرده است؛ در تابستان گذشته مرمت خانه محرومان در روستای طامه و هنجن از بخش مرکزی توسط گروه‌های جهادی انجام شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.