سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بسته‌های سبد مواد غذای گرم بین نیازمندان بوشهری

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر گفت: بیش از ۲۰۰ کیسه حاوی غذای گرم و اقلام اساسی بین خانواده‌های نیازمند شهر بوشهر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیرضا فلاحی صبح یکشنبه در جمع فعالان بسیج سازندگی اظهار داشت: این طرح چون سال‌های قبل اجرا و کیسه‌های حاوی مواد غذایی و اقلام اساسی به نیازمندان شهر بوشهر که از قبل شناسایی شده بودند اهدا شد.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای طرح، محرومیت‌زدایی در بین اهالی شهر بوشهر است و اگرچه توزیع این سبد معیشتی، خدمت بسیار اندکی در قبال محرومیت ساکنان این شهر است، بانیان این کار خداپسندانه تاجایی‌که در توان دارند، به این کار می‌پردازند و این طرح را اجرا می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بوشهر عنوان کرد: این سبد شامل اقلام موادغذایی است که تاکنون در بین بیش از چندصدنفر از ساکنان منطقه توزیع‌ شده است. سالمندان و خانواده‌های بدسرپرست و بی‌سرپرست از مهم‌ترین اقشاری هستند که این سبد معیشتی را دریافت کرده اند.

وی ابراز کرد: این طرح با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، حوزه مقاومت کربلا و خیرین اجرا شد.

مسئول بسیج سازندگی خاطر نشان کرد: این طرح ها تا پایان سال چند هدف را دنبال می‌کند که از آن جمله می توان به رفع محرومیت از چهره شهر و مردم و جمع آوری کمک به تامین هزینه حل مشکلات حاد خانواده‌ها که توسط بسیج سازندگی شناسایی شدن از طریق جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی اشاره کرد.

انتهای پیام /پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.