سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

سرمایه‌گذاری 38 هزار میلیاردی در پروژه‌های در حال احداث استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از ساخت‌وساز ۱۳۶ طرح در استان با ۳۸ هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید احمد توصیفیان اظهار داشت: 136 طرح در استان همدان در حال ساخت‌وساز هستند که در سال‌های 96 الی 98 افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: با اجرای این 136 طرح در حال احداث پیش‌بینی می‌شود که برای 8 هزار و 808 نفر از مردم استان همدان اشتغال ایجاد شود.

توصیفیان با اشاره به اینکه 52 طرح از این تعداد در بخش کشاورزی است، بیان کرد: 15 طرح در حوزه میراث فرهنگی و 36 طرح در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه 18 طرح در حوزه پایانه‌ها است، تصریح کرد: 15 طرح در حوزه برق نیز در حال احداث است.

توصیفیان تأکید کرد: این پروژه‌های در حال احداث در استان همدان بیشتر در غالب ساخت ساز و مابقی نیز در حوزه توسعه طرح‌های دیگر هستند.

وی بیان کرد: از میزان 38 هزار و 422 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری 16 هزار و 705 میلیارد ریال سرمایه ارزی و 21 هزار و 717 میلیارد ریال سرمایه ریالی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با تأکید بر اینکه 136 طرح در استان همدان در حال ساخت‌وساز است، گفت: میزان هزینه سرمایه‌گذاری برای این طرح‌ها 38 هزار و 422 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.