مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی همدان گفت:در حوزه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی 330 میلیارد تومان سرمایه ایجاد شده است.

سرمایه گذاری 330 میلیارد تومان در بخش کشاورزی همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی اصغرنقیئی با اشاره به اینکه هم اکنون طرح‌های بزرگ کشاورزی به ارزش ۴۲۰ میلیارد تومان در همدان اجرا می شود افزود:85 هزار میلیارد ریال ارزش تولید محصولات و صنایع کشاورزی استان در سال گذشته بود که افزایش چشمگیری در این زمینه داشتیم.

وی با بیان اینکه درحوزه سرمایه گذاری بخش کشاورزی بالغ بر 330 میلیارد تومان سرمایه ایجاد شده که این امر نشانه این است که پروانه‌های منجر به بهره‌برداری داشتیم ضمن اینکه 420 میلیارد تومان نیز طرح‌های بزرگ در دست احداث وجود دارد.

نقیئی ادامه داد: 83 فعالیت اقتصادی در بخش کشاورزی شناسایی شده است وکشاورزان ومتقاضیان به راحتی می توانند در این حوزه وارد شوند و سرمایه گذاری کنند.

وی با اشاره به اینکه صادرات محصولات کشاورزی 296 میلیون دلار بوده است ادامه داد: این میزان صادرات افزایش 10 درصدی نسبت به هدفگذاری و تعهد را نشان می‌دهد همچنین 287 هزار تن از محصولات کشاورزی استان به کشورهای حاشیه خلیج فارس، روسیه، ترکیه، افغانستان، عراق و پاکستان صادر شده است.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی همدان اظهار داشت: به دنبال اقتصادی کردن کشاورزی در استان هستیم ومد نظر است که کشاورزان را از بخش نیمه سنتی و نیمه علمی به سمت کشاورزی اقتصادی راهی کنیم ودر این باره هم باید توجیهات مالی و اقتصادی فعالیت‌ها بررسی شود.

انتهای پیام/ ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.