سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

بعضی از آمارها در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی زیبنده یزد، حسینیه ایران نیست

راه برون رفت از مشکلات فرهنگی و اجتماعی ، اقدام عمل در مقابل تهاجم گسترده فرهنگی دشمن است.

 سید حسن حسینی مسؤل دبیرخانه یزد،حسینیه ایران درگفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت:نداشتن نقشه راه٬ اتاق فکر مناسب٬ انفعال در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن٬ جزیره ای کار کردن دستگاهها در مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی از آسیب های این حوزه است و بعضی از آمارها در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی زیبنده یزد، حسینیه ایران نیست.

حسینی افزود: در مقابل ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، انسجام و تشکیل جبهه واحد در مقابل تهاجم گسترده فرهنگی دشمن از سوی دستگاه‌های فرهنگی و همچنین اقدام عملی به جای برگزاری جلسات متعدد راه برون رفت از مشکلات فرهنگی و اجتماعی است.

وی همچنین توجه به مشکلات اقتصادی مردم و ایجاد اشتغال پایدار را از دیگر راه های حل مشکلات فرهنگی اجتماعی دانست، به گونه ای که هرچه بیکاری در جامعه رشد کند به همان اندازه معضلات فرهنگی اجتماعی هم رشد خواهد کرد.

مسؤل دبیرخانه یزد،حسینیه ایران همچنین از تلاش های رفاهی معاونت سابق پیشگیری از جرم دادگستری در چندسال اخیر قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد  ایشان در مسئولیت جدید خود در مرکز برای کشور مفید باشند.

وی در پایان افزود: هیات های مذهبی به عنوان بزرگترین و موثرترین تشکل های مردمی فعالیت های خوبی در جهت حل مسایل و مشکلات فرهنگی اجتماعی دارند و آمادگی دارند در این زمینه با دستگاه های مختلف فرهنگی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ ی

بعضی از آمارها در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی زیبنده یزد، حسینیه ایران نیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.